Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
JK Kepuasan Pelanggan KMM sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelajar KMM terhadap kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan oleh KMM bermula 14 – 23 Disember 2022.
Sehubungan dengan itu diminta SEMUA pelajar KMM untuk menjawab soal selidik ini di pautan di bawah :
https://forms.gle/cji8L4Tvn8yy2CYB7
Pelajar diminta menggunakan akaun MOE ketika menjawab soal selidik ini.
Segala perhatian dan kerjasama pelajar berhubung perkara ini didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Penyelaras JK Kepuasan Pelanggan KMM
Makluman kepada semua warga KMM
Audit Pemantauan 1 SIRIM 2022 ( MS ISO 9001:2015) akan diadakan secara dalam talian seperti ketetapan berikut:
Tarikh : 21 OKTOBER 2022 (JUMAAT)
Masa : 9.00 Pagi sehingga 5 petang